despre viata!!!!!

e asa cum vrea ea!!! !! frumoasa ,linistita,simpla  si fara prea multe pretentii!!!!!  asta nu inseamna ca este mediocra.nici pe departe!!! e viata mea traita alaturi de cei dragi sufletului meu. e ca un premiu oferit in dar de la dumnezeu pentru existenta mea pe acest pamant.am invatat sa iubesc fiecare secunda traita ,am invatat sa multumesc pentru lucrurile marunte oferite ,am invatat ca azi poate fi acum si ca maine poate sa nu mai fie….

ador viata asa cum este ea  pentru simplu motiv ca este a mea!!!!

7 thoughts on “despre viata!!!!!

  1. ma bucur ca dupa mai multe incercari, nu stiu ce faceam gresit!!!, am reusit sa intru pe blogul tau. Mi-a placut subiectul tratat dar cel mai mult imi place cum scrii. Ai talent, merge la suflet fiecare rind!

  2. multumesc buna mea prietena virtuala!!!!!
    e o placere sa citesc blogul tau .nimic nu e intamplator pe pamant,drept dovada intalnirea noastra ,bucuria cu care stim sa ne impartim bucuriile alaturi de cei dragi.pusssssssssss

  3. multumesc mult de tot pt. rindurile de apreciere la adresa blogului meu! am vrut de citeva ori sa renunt si de fiecare data mi-am dat seama ca macar pt. cele citeva persoane ,care citesc cu drag rindurile mele, merita sa o fac mai departe. Desi cumva e comic, am luat blogul acesta ca o provocare, adica vazind ca toti juniorii familiei au, deci ce fac eu, pot si eu si intre timp ma tin de el! si scriu juniorii mai rar si mai putin!! he, he, disciplina virstei!!!

Lasă un răspuns

