la multi ani,dragul nostru!!!!!

dupa multe rugaciuni catre maica domnului am primit vestea cea mare,veste care mi-a  inundat viata de fericire urmata de multa iubire materna.iubirea materna e o iubire unica.iti incarca sufletul de o fericire maxima dar isi cere tributul prin neliniste ,teama  pentru mica minune de langa tine .

te -am iubit cand nici macar nu existai ,apoi 9 luni au trecut greu cu teama de a nu te pierde .recunosc ca in suflet mi-am dori sa fii baiat .gandeam in mintea mea de mama ca iti va fi mai usor in viata.

vineri,3iulie ,ora 10.18 ai aparut in viata noastra . am plans de fericire!!!!!!  .nu exista emotie mai mare…iti taie respiratia ….

primii pasi ,primele cuvinte,prima sebare la gradinita.inceputul scolii,bucuriile oferite prin notele bune si premiile luate ;  pentru toate astea noi iti multumim.!!!

cu pasi repezi ne-am indreptat catre adolescenta .atat de frumoasa si tumultoasa!!!dar noi cu rabdare, tu cu bun-simt  ne apropiem de maturitate.si uite ca ai ajuns in ultimul an de liceu .tu, cu regret ca de desparti de colegi si prieteni ,noi, cu regretul ca trece timpul mult prea repede.iti vei lua zborul si asa e firesc sa fie dar pentru noi vei ramane vesnic copilul nostru indiferent de anii care o sa ii ai.

si mandra sunt doamne cand cunoscuti sau necunoscuti imi spun ca esti asa cum mi-am dorit.

azi de ziua ta iti dorim tot binele din lume si sa traiesti multi ani fericiti!!!!! cand erai mic ne spuneai” va iubesc pana la cer si mai sus” ,azi noi iti spunem ”esti totul pentru noi”.

la multi ani,dragul nostru drag de mii de ori drag !!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

