stele de fericire culese din viata!!!

azi sunt fericita!!!!si maine voi fi!!!!!

o bucurie imensa imi inunda sufletul cand vad ca reusesc sa ii fac pe unii sa inteleaga ca viata merita traita indiferent de cate piedici ne pune.si oare cum putem sa savuram victoria daca drumul ar fi usor?!.am invatat de la VIATA ca  drumul cu cat e mai greu cu atat victorie e mai dulce.

VIATA ,un drept al fiecaruia.VIATA, cu bune si rele cu frumos si urat ,cu dragoste si ura, cu ambitie si neputinta. VIATA un fir de ata fin uneori stralucitor ,alteori firav, dar atat de frumos incat iti doresti sa nu se mai termine niciodata.

VIATA care din copilul frumos te transforma in adolescentul vesnic indragostit si cand nici nu ai timp sa privesti in urma esti adultul plin de responsabilitati . clipesti de doua ori si devii varstnicul intelept si spui ca e prea tarziu pentru ce iti ofera.niciodata nu e prea tarziu !!!!daca VIATA ti-a dat in dar o noua sansa inseamna ca are un plan cu tine.

asa sunt eu, o optimista incurabila care sub nici o forma nu vrea sa se schimbe.si mare mi-a fost bucuria cand azi am primit un mail prin care o prietena imi multumea ca am facut-o sa inteleaga ca viata e minunata.

VIATA e ca un fluture frumos,incearca sa il tii in gradina sufletului tau cat mai mult timp si toate  florile din inima ta sa il primeasca la odihna cat mai lunga.

VIATA e  asemeni unei  candele care ajuta pasii calatorului sa treaca din copilarie in adolescenta,in maturitate si in batranete.ai grija ca si candela ta sa nu se stinga prea curand .de tine depinde sa o tii aprinsa iar lumina ei sa fie cat mai  stralucitoare.da din lumina ta si celui care te insoteste la drum .imparte si vei primi inzecit.

azi sunt fericita !!!!!si maine voi !!!vino alaturi de mine dragule cititor sa culegem impreuna stele de fericire!!!!!

2 thoughts on “stele de fericire culese din viata!!!

  1. mai intii o vorba buna legata de fotografie, nici nu stiu , cind am vazut ultima data maci!cit despre rindurile tale , ca de fiecare data scrise din tot sufletul. Ramii asa optimista, merita , eu asa am reusit sa inving orice suparare sau piedica mai ales in primii ani aici! sa fi optimist si sa ai capacitatea de a te bucura si deja viata e mai frumoasa! eu ma bucur ca le am pe amindoua!

Lasă un răspuns

