dor de citit sau recitit ceva bun!!!!

bucurie mare!!!!am terminat cu bine examenele care mi-au ocupat ultimele 6 luni.fericita pentru reusita ,dar si mai fericita ca am unda verde la citit.

nu vad viata fara lectura!!.ar fi atat de saraca si fara culoare!!!meritul in mare parte il are mama care a avut grija ca in fiecare camera sa avem o biblioteca  destul de consistenta..cand prindeam o carte buna ma ascundeam in baia de servici si ajutata de lanterna nu ma culcam pana nu o terminam.o carte buna are magia ei!!!!!.ADOR ACEST” SPORT”!!!

caut de ceva vreme TALIDA  de  ION GRECEA.mi-a marcat adolescenta.mi-e dor sa recitesc FIUL RISIPITOR,ARTA CONVERSATIEI,BAL MASCAT,SCRISOARE DE DRAGOSTE,dar si ELIADE,TOLSTOI SAU DOSTOIEVSKI.;;un adevarat cocktail”  o sa spuneti.pai tocmai in asta consta frumusetea.nu sunt conditionata de nici un stil sau perioada anume.e vacanta ,deci ma bucur de tot ce imi cade bun in mana!!

astept cu drag si recomandari!!!!

4 thoughts on “dor de citit sau recitit ceva bun!!!!

  1. Aha,si eu tocmai am primit cele 5 carti comandate..O scriitoare de care m-am atasat este Marian Keyes..E o lectura usoara si cu mult umor.Ceva mai patrunzator si filosofic la ora asta nu sint in stare sa citesc:)E adevarat ca sint pe suedeza.Carti in ro nu am..

  2. ce coincidenta, tocmai mi se facuse mie dor de cartile adolescentei mele, intoarcerea fiului risipitor, invitatia la vals…tot pe atunci am citit cu multa placere si rapiditate, ca circula cartea din mina in mina, cronica de familie a lui petru dumitriu.Am fost bucuroasa sa o gasesc luna trecuta ,cind am fost acasa citeva zile, la un chiosc de ziare!!!din pacate nu prea am cum ajunge la carti in limba romana, asa ca procedam in cercul nostru de prietene exact ca in vremea liceului, circula cartile de la una la alta! cu telefoanele de rigoare, nu poti citi mai repede??? pai, nu prea, de unde timp???

Lasă un răspuns

