buburuza


o prietena virtuala a primit in dar un smart.m-am bucurat mult pentru ea!!!!!ma  rog la bunul dumnezeu sa o fereasca de tot ce e rau la drum!!!!

citind mi-am amintit de prima noastra masina, un FIAT 6OO.doamne draga mi-a fost!!!e ca si prima dragoste ,nu se uita niciodata!!!avea culoarea untului si aveam impresia ca nimeni nu mai are masina asa de frumoasa ca a noastra.si cum fiecare lucru de pe lumea asta trebuie sa poarte un nume ,fiul nostru a numit-o” BUBURUZA”.buburuza noastra draga avea o varsta respectabila.noi aveam peste 20 ,ea  peste 30 de ani si cu toate astea nu ne-a lasat in drum nici  macar o data.si a venit timpul sa ne despartim  .am suferit mult ,nostalgica cum sunt si acum am lucruri care i-au apartinut. am vazut ca italienii au scos un nou model .m-am bucurat.mica si cocheta .poti oare sa nu o iubesti?

ma gandesc ca daca bunul dumnezeu mi-a dat sansa de a avea o asemenea masinuta cu siguranta  o sa primesc si o a doua sansa.nu se stie niciodata!!!!!

2 thoughts on “buburuza

  1. m-ai facut sa ma gindesc din nou la prima noastra masina, un fiat 600 tot culoarea bej! am avut dupa aia atitea masini, ca le-am pierdut si numarul, dar cind spun masina ma gindesc in primul rind la acel fiat! si acum la micul meu smart, de care sint tot mai indragostita si care m-a facut sa ma gindesc ca si dupa o pauza de 6 ani, ajunge sa urci la volan si merge ca si cum nu ai fi facut nicio pauza!!! asa ca am onoarea sa fiu nu numai secretara, de citeva zile si soferita!!!si admir rabdarea sotului meu ca…nu m-a concediat inca!!!

  2. ador masinile mici!!!usor de condus si cochete!!!fiul meu si-a luat carnetul de conducere ,trece in clasa a 12a si era mult prea ocupat la anul bac si facultate si cauta ceva tot mic pe motorina.o sa vedem!!!!!

Lasă un răspuns

