pe malul marii!!!!!

din pacate erau foarte multe meduze si foarte mari!!!recunosc ca nici nu imi plac si ma si tem de ele.

crabii erau simpatici,lenesi se tarau prin apa,iar pescarusii ,preferatii mei,cautau hrana cu mare stoicism.aerul foarte sarat l-am inspirat lacom cu gandul la racelile care o sa urmeze in anotimpul rece cu speranta ca o sa ma ocoleasca!

mamici cu copii,bunici cu nepoti ,bastinasi si turisti  se bucurau de soarele arzator iar fata le era luminata de fericire.

m-am bucurat de toate aceste lucruri minunate intr-o zi frumoasa de august la malul marii!!!!!!

4 thoughts on “pe malul marii!!!!!

  1. inca suntem in esbjerg pana in 7 sepembrie.precum stii in 13 septembrie incepem scoala.george e in ultimul an de liceu. ultimul an de naveta pana la vara viitoare.ma doare inima ca plec dar ce putem face????vorbeam cu sotul meu ca mai avem o primavara numai intre noi si gataaaaaaaaaaa restul anotimpurilor suntem impreuna!!!!

Lasă un răspuns

