la multi ani, draga ina!!!!

exista pe lume persoane speciale sufletului nostru.ina este una dintre acelea pentru mine.eu cred ca nimic nu este intamplator pe pamant.totul are un scop bine definit.asa a fost si intalnirea dintre noi doua.ne-am inteles din prima clipa.vorbeam de parca ne stiam de o viata.nici nu avea cum sa fie altfel.e o fata desteapta foc, aproape spre perfectionism in tot si in toate;are un suflet atat de mare ca de multe ori ma gandesc unde incape intr-un corp atat  de fragil,o super mamica cu fiul ei si o sotie pe masura.o sa spuneti ca exagerez ….chiar de loc!exista asemenea oameni .nu sunt multi si nici nu ar putea sa fie !!.cei ca ina sunt speciali,iar eu ii multumesc lui dumnezeu ca mi-a dat bucuria sa o cunosc si ca face parte din viata mea.

la multi ani fericiti,draga mea prietena!!!!!!bunul dumnezeu sa te rasplateasca  pentru tot ce faci!!!!! sanatate ,bucurii si multa dragoste!!!! si sute de cadouri…

si inca…..

o lectura placuta!!!!!

pofta buna!!!!si multe flori…..

la multi ani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

