la biblioteca

biblioteca- un loc in care  te poti relaxa cu o carte  sau poti naviga pe internet in deplina liniste.un loc  in care  te intorci cu drag de fiecare data .din pacate nu am gasit carti in limba romana dar nu se stie niciodata pana la urma.

daca mergi cu puiul tau nu e nici o problema .exista un  loc amenajat special pentru ei cu jucarii ,jocuri si binenteles multe carti.toate  frumos colorate scrise in cel putin 10 limbi straine .din pacate din nou am observat ca in limba romana nu existau.insa am o veste buna,am discutat cu o angajata si m-a asigurat ca pot dona si carti in limba mea natala.fericita imi fac un plan in gand cum sa strang carti pentru copii care stiu limba romana.

se fac multe manifestari interesante,iar lunea este a noastra, a fetelor ,sa socializam indiferent din ce colt a lumii am sosit in danemarca. 

si acum va invit sa vizitam biblioteca.

locul de joaca

nepotelul meu tudor

nepotelul stefan,zambeste fericit

moderna,spatioasa,utila este exact pe gustul meu!!!

Lasă un răspuns

