vreme bacoviana buna pentru lectura…..

ploua de 2 zile si nu se mai opreste…..e adevarat ca as fi carcotasa sa spun ca nu a fost o toamna superba!!!.au fost doua saptamani cu temperaturi intre 19-22 de grade . o vreme frumoasa  care ne-a facut sa uitam ca suntem in ultima luna de toamna.asa e omul vesnic nemultumit .si cand  ne-am obisnuit mai bine cu confortul gradelor ridicate uite ca a venit si vremea picaturilor marunte  care te trimit la o cana calda de ceai si o lectura  mult dorita. recitesc TORENTE marie-anne desmarest.o gasesc la fel de placuta ca in adolescenta .privesc pe geam si vad cum ploua ,marunt si fara  incetare. am invatat de la viata sa aleg partea frumoasa a lucrurilor  .”nu-i nimic” imi zic  e timpul pentru citit si savurat un ceai de fructe de padure alaturi de o muzica buna..       fiul meu mi-a dat sa ascult un cd cu  cateva melodii superbe interpretate de amr diab .melodia prefereta -tamally maak .merita ascultat!!!!!auditie placuta!!!!



6 thoughts on “vreme bacoviana buna pentru lectura…..

  1. wow! am si uitat de ploaie ( nu e greu, aici e la ordinea zilei in orice anotimp!) cind am citit despre Torente! ce roman minunat, multumesc ca mi-ai adus aminte de el! oricum ati avut parte de o vreme de invidiat, desi personal nu cred ca mi-ar fi placut temperaturi de vara in nov. in romania! obositor!

  2. mi-am facut timp…… ce frumos…. Ah Torente , am citit-o taaare de mult…… pentru ca si eu sunt nascuta mult mai „de multa vreme”…. mi-ar place sa o recitesc.Dar mai mult mi-ar place sa realizez acele clipe, chiar bacoviene, in care sa am timp pentru lectura si relaxare….. Viata asta…. care asa cum spuneai, nu incape in ea multa multumire…. omul e facut sa nu fie multumit, sa nu-i ajunga nimic niciodata…..In ce ma priveste, as vrea , sa nu ma aliniez acestei idei, totusi…… nu am timp suficient… prea sunt hartuita, chemata, rugata, ….. Ufffffffff si nu am invatat nici acum sa spun un NU categoric nimanui, iar acum…. e prea tarziu……Se spune, sunt si sigura de asta, ca omul e elev pana moare.Cu mine nu pot realiza nimic in sensul refuzului…..
    Te felicit draga mea, fa-ti timp pentru toate, poate reusesti sa ti-l imparti mai bine si sa ai timp pentru toate…..rodica

  3. viata e atat de minunata !!!!trebuie sa incercam numai sa o facem frumoasa pentru noi si pentru cei din jurul nostru.sunt gesturi care nu costa nimic, cum ar fi zambetul si aduce atata bine celui care il primeste.cuvintele frumoase,respectul ,dragostea daruita ,e atat de simplu sa traiesti frumos ca e pacat sa irosesti timpul oferit de dumnezeu .

Lasă un răspuns

