Romania,la multi ani!!!!!!ce inseamna pentru tine Romania????

ROMANIA pentru mine inseamna in primul rand familia -mama mea scumpa,tatal meu drag ,fratele meu iubit si surorile mele dragi,.ROMANIA  inseamna casa in  care ma intorc cu dor de fiecare data  ,locurile copilariei ,a adolescentei,a primelor iubiri si cate alte lucruri dragi sufletului meu…..

ROMANIA inseamna toti acei romani grozavi din toate colturile lumii care te fac sa lacrimezi de fericire  pentru tot ce au reusit sa faca si nu sunt putini.

ROMANIA e sinonima cu glasul unic al Mariei Tanase,cu panzele superbe semnate de   Grigorescu ,Luchian,cu randurile scrise de  Eliade si Cioran .ROMANIA e tara lui Brancusi,  pentru care ma rog ca intr-o zi sa le fie bine tuturor celor care  locuiesc pe acele meleaguri minunate.

ROMANIA  e leaganul credintei  pentru care nu intamplator dumnezeu a binecuvantat acest pamant cu atatea lacasuri de cult care au rezistat vremii.

CU  SPERANTA IN SUFLET  ca intr-o zi va fi mai bine si pentru noi  iti urez ”LA MULTI ANI ,ROMANIA!!””    ”LA MULTI ANI ,ROMANI!” indiferent unde va aflati.

P.S.stiu ca unii spun ca sunt mult prea visatoare privind viitorul tarisoarei noastre ,mie imi place sa cred ca sunt o optimista incurabila fara de leac.sa fie defect sau calitate? eu zic ca pur si simplu asa sunt eu si nu vreau sa ma schimb pentru nimic pe lume.

o minune arhitecturala!!!

 

istorie!!

6 thoughts on “Romania,la multi ani!!!!!!ce inseamna pentru tine Romania????

  1. M-am emotionat.Babele mele dragi, castelul Peles si Bran la un loc… Locurile mele dragi-dragi de acasa, de departe.

    Nu numai tu esti o visatoare si o optimista. Si eu am convingerea ca Romania va razbi, trebuie sa o faca.

Lasă un răspuns

