despre fericire

despre fericire poti vorbi in cel putin zeci de forme.eu am sa va  vorbesc despre fericirile mele.fericirea de a fi mama unui baiat minunat,fericirea de a fi sotia unui om care ma pot baza in tot si in toate .imi place sa vorbesc despre fericirea de fi dascal ,bucuria  cu care imi pun sufletul in palma si rup cate o bucatica pentru fiecare minune care trece prin viata mea.fericirea de a avea niste parinti minunati si pentru asta nu uit sa ii multumesc lui dumnezeu in fiecare seara pentru ca sunt alaturi de noi.fratele si surorile mele  ,dragii mei, care imi ofera fericirea de a fi impreuna de cate ori imi permite timpul.fericirea de a fi matusa .fericita ca il iubesc pe dumnezeu in fiecare clipa oricat de grea ar fi  viata uneori.fericirea care o am alaturi de prietenele mele dragi de cate ori comunicam indiferent daca ne despart poate mii de km.

fericita ca am puterea sa nu las  pesimismul ,ura ,minciuna si rautatea sa imi cuprinda inima si sufletul intr-o lume in care optimismul este pe cale de disparitie,ura a invins dragostea iar minciuna ne incorseteaza in neadevar.

fericita ca stiu sa ma bucur de fiecare rasarit care imi bate in geam,de fiecare apus ,de coloritul minunat al florilor si de tot ce inseamna vietate.

fericita ca exist !!!!!!!!!!!!!!

p.s. fii fericit in viata ,nu ai decat de castigat!!!!!!!!!!!!!!

4 thoughts on “despre fericire

  1. uite o tema minunata! mi-ai dat de gindit, sint sau nu fericita? asta ca sa nu folosesc cuvinte mari. Si mi-am dat seama ca am avut norocul sa ma nasc si sa traiesc pe partea insorita a vietii, sa nu imi lipseasca nimic de la sanatate, familie , prieteni si mult noroc in viata. Asa ca sint foarte fericita

Lasă un răspuns

