microb inteligent si cu tupeu

de la inceput lupta a fost nedreapta.eu, omuletul de jumatate de metru el, ditamai microbul care a stiut sa actioneze cu inteligenta intr-o zi de vineri.e nedrept!!!!!!!!!!de ce?pentru ca vineri e ziua mea favorita in care nimeni si nimic nu ma poate supara si in plus mai era si ziua in care ma pregateam sa intru in vacanta!

aceasta mini -vacanta este printre favoritele mele. nu exista sarbatori deci o folosesc cu scopul de a ma odihni .

dar sa ne intoarcem de unde am plecat-in fericirea mea nebuna ma trezesc in dimineata de vineri cu un  pachet care continea cateva stranuturi+ceva tuse.ma gandesc sa actionez asupra dlui microb cu ceva lamaie ,ceaiuri calde si vitamina c.

sambata dimineata dupa prima noapte nedormita microbul trece la atac  .5zile si 5nopti  m-a chinuit nemernicul .febra , tuse groaznica,nas infundat .a castigat teritoriu dupa teritoriu fara nici o mila .dar nici eu nu m-am lasat mai prejos medicamente ,ceaiuri calde ,infuzii am scos toate armele posibile si imposibile.   si dulcea mi-a fost razbunarea  !!!azi e joi si  deja e mai bine,pot respira ,mancare nu are gust inca dar sunt pe drumul cel bun.

Stau si ma gandesc cum un microb tupeist mi-a stricat minunatie de vacanta?

4 thoughts on “microb inteligent si cu tupeu

  1. bine ca ti-a trecut! cind e vorba de o raceala zdravana , imi aduc aminte, cum se spune ca o raceala tratata trece in 7 zile si una netratata… intr-o saptamina!!! ptc. pina nu isi face programul, nu scapi de ea! eu una ramin la leacuri babesti, frectii cu spirt, ceaiuri, baie fierbinte!medicamente nu iau de cind ma stiu, decit cind vorba aia mi se pune pistolul in piept! avantaj eu, actioneaza imediat! e insa chinuitoare o raceala din asta si te apuca ura, bine ca ai gasit pe cine, microbul ala nenorocit. Sanatate!

Lasă un răspuns

